OKUR TEMSİLCİSİ - YAVUZ BAYDAR

Gizli reklam, "reklam haber"

9 Nisan tarihli gazetede bazı sayfaları karıştırınca şu soruyu not düştüm:
Merkez noktasını şirket ve firma açıklamalarının oluşturduğu haberlerde, "gizli veya açık" reklama alet olmama kaygısı zayıflıyor mu?
O gün gözüme çarpan irili ufaklı haberlerdeki firma adlarına değinmeyeceğim.
Ama, altını çizmekte yarar var:
Bu gazeteyi güçlü kılan özellik, eleştirel ve sorgulayıcı bakışı haberciliğinden taviz vermemiş olmasıdır.
Haberde gizli veya açık reklama ne kadar uzak durulursa, saygınlık o kadar pekişir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN