YÜKSEL AYTUĞ YÜKSEL AYTUĞ

Yeni reklam taktiği

ŞU televizyon reklamları öyle bir meret ki, tıpkı şarkıda söylendiği gibi; varlığı bir dert, yokluğu yara...
Televizyondaki reklam uygulamaları dün de şikayet konusuydu, bugün de, korkarım yarın da değişen bir şey olmayacak.
Okurumuz Onur Can Aksoy da son dönemde reklam kuşaklarında başvurulan bir 'taktiği' eleştirmiş: "Yüksel Bey merhaba, size son günlerde beni (ve muhtemelen herkesi) çileden çıkaran bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Kanallarımız reklam sürelerini uzatmak için yeni bir uygulama başlattılar. Buna göre kanal programda reklam arası veriyor, reklamlar bitiyor, başka bir program tanıtılıyor ve siz de program tanıtımını görünce izlediğiniz program başlayacak diye yerinize kuruluyorsunuz.
Ama ülkemizde TV seyircisi asla adam yerine konmadığı için o program tanıtımından hemen sonra yeniden bir reklam kuşağı başlatılıyor. Siz de olduğunuz yerde kalakalıyorsunuz.
Şimdi söyler misiniz, seyirciye bundan daha fazla saygısızlık yapılır mı? Kanallar daha fazla reklam verebilmek için izleyiciyi aptal yerine koymak ve bizim sinir sistemimizle oynamak zorunda mı? Ülkede yeterince sinirimizi bozan olay varken; bir de TV kanallarının bunu yapması olacak iş değil.
Lütfen bu isyanımızın duyurulmasında yardımcı olun."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN