YÜKSEL AYTUĞ YÜKSEL AYTUĞ

Bardağın dolu tarafı

Bu aralar ekranda yüreğime yelpaze sallayan, umudumu yeşerten, içinde bulunduğumuz dünyanın kötülüklerinden, kirinden, pasından az da olsa arınmama yardımcı olan iki reklam var.
İlki, Zaman gazetesinin 'Şimdi kardeşlik zamanı' temalı reklamı.
Dil, din, ırk, köken farkı olmaksızın bu ülkede yaşayan herkesin kardeş olduğunu vurgulayan ve bunu yaparken de harika bir tema müziği kullanan reklam.
Zaten, Zaman gazetesinin reklam kampanyalarını her zaman başarılı bulmuşumdur. Şimdiki de 'tam yerinde ve zamanında' olmuş.
Diğer reklam ise bir içecek firmasına ait. Görüntüler, 'Güvenlik kameraları bu yıl bunları da kaydetti' sözleriyle açılıyor.
Hani bizler haber bültenlerinde hep kaza, felaket, cinayet, kavga, hırsızlık olaylarını güvenlik kameralarının merceğinden izleriz ya, reklam bu kez 'bardağın dolu tarafını' gösteriyor bizlere. Güvenlik kameraları kaydetmiş: Adam, cüzdanını düşüren kadının peşinden koşup ona emanetini veriyor. Bir başkası hemzemin geçitte kalan önündeki aracı canı pahasına itip yoldan çekiyor.
Bar çıkışında müşteriler halay çekerken, yoldan geçenleri de aralarına katıp, eğlenceye ortak ediyorlar vs...
Haber bültenlerinin kasvetli görüntülerini seyrettikçe içimden güvenlik kameralarını taşlamak geçiyordu. Bu reklamı izleyince, vazgeçtim...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN