YÜKSEL AYTUĞ YÜKSEL AYTUĞ

Etinden, sütünden, yününden...

Futbol, dünyanın en cazip ve etkili reklam mecralarından biri haline geldi. Büyük kitleler tarafından izlenen televizyondaki futbol maçlarını reklamveren adeta yağmalıyor. Reklam ajansları da bu talebi değerlendirmek için futbolun etinden, sütünden, yününden faydalanmanın türlü yollarını icat ediyor.
Son zamanlarda Lig TV'nin yayınladığı maçlarda iki reklam uygulaması var ki, görene 'pes' dedirtiyor.
Bir futbolcu sarı kart mı gördü? Hemen ekranın altında bir bant reklam beliriyor: "Gerçek Sarı Rize Çayı..."
Bir başkası sakatlanıp sedyeye mi konuldu?
Reklam gecikmiyor: "Filanca sigorta ile MR ve tomografi kapsama alanı içinde..."

MECRA GENİŞ
Sanırım yakında korner kullanılırken mobilya şirketlerinin son model 'köşe takımlarının', top taça çıktığında perde firmasının yeni ürünlerinin reklamını filan izleyeceğiz.
Hazır söz futbol-reklam ilişkisinden açılmışken, 'Sahte çek' konulu banka reklamına bayıldığımı da söylemeliyim.
Ayağında top sektirmekten aciz Çek futbolcunun 'sahte' çıkmasına her izleyişte yeniden gülüyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN