Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Ben de şikayetçiyim

Bugün ben de 'Okur Mektupları' köşesine kanca atıp 'vatandaş Yüksel Aytuğ' olarak bir şikayetimi dile getirmek istiyorum:
Turksat Tele Dünya Kablo TV aboneliğimi 'yeni adresimde kablo tesisatı bulunmadığı için' iptal ettirmek istedim. Hemen ilgili çağrı merkezini arayıp talebimi dile getirdim. Bana önce abonelik iptal nedenimi sordular; açıkladım. Sonra abonelik ayrıntılarımı istediler; verdim. Kayıt aldıklarını ama Kablo TV'nin abone merkezine bizzat başvurarak kartımı iade etmemi, ayrıca bir dilekçe formu doldurarak imzalamam gerektiğini söylediler. Eğer bu işlemi 10 gün içinde yapmazsam iade edilmeyen kart için 20 lira ödeyeceğimi, ayrıca istemesem bile aboneliğimizin devam edip faturaların adresime postalanmaya devam edeceğini belirttiler.
İyi hoş da siz beni sadece tek bir telefon görüşmesi ile abone yaptınız, evime gelip, cihaz bağlayıp kartımı verdiniz. Peki aboneliğimi sonlandırırken niye yine bir tek telefonla işimi halletmiyorsunuz? Bana onca işimin gücümün arasında, İstanbul'un kaotik trafiğinde abone merkezi aratıp ayağınıza getirerek, bir sürü kağıt imzalatıyorsunuz? Peki ya ücretini ödediğim o kablo TV cihazını ben şimdi ne yapacağım? Depozito ücreti karşılığı onu benden niye almıyorsunuz?
Vallahi Kablo TV'den ayrılmanın bu kadar büyük ceza gerektiren bir suç olduğunu bilmiyordum. Öğrettiğiniz için teşekkür ederim...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA