Türkiye'nin en iyi haber sitesi
OKAN CAN YANTIR

Bozulan müşteri temsilcileri

Buradan, beni bıkıp usanmadan arayan müşteri temsilcilerine bir mesaj vermek istiyorum. Tamam, kafanızda beni bir yere konumlandırmışsınız ve "Şu anda 50 TL ödüyorsunuz, 100 TL öderseniz şu avantajlarınız olacak" diye kandırmaya çalışıyorsunuz. Bu normal; ama belki o sunduğunuz avantajlar benim zerre ilgimi çekmiyor, belki benim için önemli olan 50 TL'min cebimde kalması. Aynı mesajım, "Kredi kartı limitinizi yükseltelim mi?" diye durmadan arayan güzide bankam için de geçerli. Sen aramadan önce bir baksana, ben mevcut limitimin kaçta kaçını harcamışım bu güne kadar? Hadi her seferinde bu önerilerini usanmadan dinlediğimi varsayalım... Peki, üç dakikalık prezantasyon sonrasında, "Teşekkür ederim, ilgilenmiyorum" cevabını verdiğimde, telefonun diğer ucundaki müşteri temsilcisinin bozulması ne oluyor? Sen mutlu olacaksın diye cebime merdiven dayamanıza izin mi vereyim? Müşteri ne kadar çok harcarsa, müşteri temsilcilerine ay sonunda prim olarak yazılıyor gibi geliyor bana…

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA