Ünlü et restoran zincirinin sahibi Nusret Gökçe'nin, ilginç tuzlama hareketiyle gelen şöhretini dünya çapında bir PR çalışmasına dönüştürmek için 2 milyon dolar harcadığı iddiası yeni değil, epeydir konuşuluyor. Tuzlama (saltbae) hareketiyle fenomen olan Nusret'in tuz dökme hareketinin dünya kamuoyunda gündeme gelmesi için ABD'li bir ajansla anlaştığı söyleniyor. Vallahi bu iddialar doğru da olabilir, sırf haber olsun diye ortaya atılmış da olabilir. Bir ara Nusret'i sanki Hollywood yıldızlarıyla bir aradaymış gibi gösteren fotomontaj görseller de haber olmuştu. Bu arada eğer Nusret, yurt dışına lafta değil özde açılacaksa ABD'li ajansa harcanan para normal. Asıl enteresan olan ise Nusret'in Türk medyasında beş kuruş para ödemeden her gün reklamını yaptırması. Nusret restoranlarının hiç gazetelerde ilanını görüyor musunuz? Buna gerek yok ki; affedersiniz, Nusret gaz çıkarsa haber olacak neredeyse.