Türkiye'nin en iyi haber sitesi
ŞELALE KADAK

Pegasus Şam'a Beyrut'tan önce uçmak istedi ama olmadı!

Geçen hafta Ali Sabancı'nın sahibi olduğu Pegasus, Ortadoğu'nun kalbinin attığı yere yani Beyrut'a uçmaya başladı. Seferler başlar başlamaz da Türk Hava Yolları'nın Beyrut fiyatları neredeyse yarı yarıya indi.
Rekabet güzel şey. Ali Sabancı'nın güvenliği ön planda tutarak düşük fiyat politikası uygulaması ve hava yolu taşımacılığına birden fazla oyuncunun dahil olması en çok halka yarıyor. Peki bunun devam gelir mi?
Hali hazırda Pegasus'un 32 uçağı var ve 40 tane de yeni uçak siparişi verdi. Aslında beklenti Pegasus'un tüm Ortadoğu'ya ve Avrupa'da çok fazla noktaya uçmaya başlaması şeklinde. Peki niye gecikiyor? İşte bu sorunun cevabı kısa Beyrut seyahatinde sohbet etme fırsatı bulduğum Pegasus Genel Müdürü Sertaç Haybat'tan geldi.
Öğrendim ki Pegasus aslında uzun süredir Suriye'nin başkenti Şam'a uçmak için bekliyor. Ortadoğu'nun başka ülkelerine de. Halen bu ülkelere sadece THY uçabiliyor. Yani erken kalkan yol alır misali. Beyrut'tan önce uçmak istedikleri noktalara izin alamadıkları, izin sadece THY'ye verildiği için uçamamışlar.
Rekabet sonunda tüketiciye yarıyorsa ve bilet fiyatları yarı yarıya düşebiliyorsa, Pegasus gibi özel hava yolu şirketlerinin THY'nin uçtuğu ülkelere uçmasının önünü açmak ve kolaylık sağlamak konusunda Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ne düşünüyor çok merak ediyorum.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA