16 Nisan geçti ama hâlâ birileri toplumsal gerilimi yüksek tutmaya çalışıyor. Bu zihniyete inat dünkü G.Saray-F.Bahçe maçında dostum Erden Timur'un yaptığı toplumsal bütünlük çağrısı çok önemliydi.
Galatasaray Erden'in firmasının ismini değil #bizbirizbirlikteyiz hashtagini forma kapağı yaptı. Erden'in 23 Nisan vesilesiyle çocuklarımız için başlattığı kampanya da çok anlamlı ve güzel. Bir kere çok samimi bir kampanya bu. Erden'i 2010'da tanıdım. Baş başa uzun sohbet etmiştik. Bana hayallerini anlatmıştı ve kafasında Türkiye'de benzeri olmayan bir sosyal girişimcilik ve sosyal şirket tasavvuru vardı. Firma kazancının yüzde 51'ini planladığı sosyal projelere harcayacaktı. Bunu bir kanun maddesi olarak şirket tüzüğüne bağlayıcı olarak yazmıştı.
Yani hem işadamı hem de bir dava adamıydı Erden Timur... Ve de davasına çok derinden inanan bir adamdı; asla PR ve şov için bunu yapmıyordu. Çok da utangaç ve zarif bir insandı. Dinlediklerim çok hoşuma gitmiş ama gerçekçi bulmamıştım. Türk iş dünyasının çarklarının Erden'i öğüteceğini düşünmüştüm.
Fakat o inatla bu inancının peşinden gitti ve gerçekten şirketi çok başarılı oldu. Galiba inandığı davası ve inandıklarını gerçekleştirme azmi işine daha bağlı olmasını sağladı ve tüm iş âleminin saygı duymak zorunda kaldığı bir netice aldı ve daha da ilerliyor. Böyle bir rol modeli Türk iş dünyasının geleceği için de çok değerli...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN