UFUK SANDIK UFUK SANDIK

Toyota, çöküş bekleyenleri yanılttı

Otomotivde dünyanın en büyük geri çağırma kampanyasını gerçekleştiren Japon Toyota, en fazla pazar kaybı yaşadığı iki ülkede satışlarını artırdı. Toyota'nın Japonya satışları martta yüzde 50.7, ABD'de ise yüzde 40.4 arttı. Toyota, hem pazarın hem de rakiplerin üzerinde satışlarını artırarak, tüketicilerin markaya olan güveninin devam ettiğini gösterdi. Geri çağırmanın tüketicilerin çoğunda olumlu etki yaptığını ortaya koydu. Ancak, artışın nedeni sadece bu değil, indirimlerinde büyük etkisi var.
Türkiye'de 50 binin üzerinde aracı geri çağıran Toyota, martta 2 bin 200 araç sattı. Toyota'nın ocak satışı bin 216, şubat satışı ise bin 640 olmuştu. Bu rakamlar Türk tüketicilerin de Toyota'nın geri çağırma operasyonuna olumsuz bakmadığını gösteriyor.
Korkum; bundan sonra satışlarını artırmak isteyen markaların yalandan geri çağırma operasyonu düzenlemesi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN