HINCAL ULUÇ HINCAL ULUÇ

Panik medyası..

Hayır "Panik" yanlış sözcük.. Bizimki "Reyting" medyası..
Allah kahretsin.. Teknoloji ilerledi. Artık reytingler saniye saniye belirleniyormuş..
Bakıyorlar haberlere.. Ne konuşurken reyting yükseliyor.. Domuz Gribi.. Ertesi gece al sana yarım saat Domuz Gribi..
Nerede yükselmiş reyting.. GDO'lu gıdalarda.. Al sana GDO dosyası..
Ama reytingi yüksek tutmak için, panik unsuru kullanılmalı..
Domuz Gribi, vebadan beter.. GDO da Frankeştayn (Onu bile aynen böyle yanlış yazıyorlar, aradaki N harfini unutup) canavarı.. Çağrılan konuklar, yapılan röportajlar hep tek taraflı. Hep Şeytanın Avukatları konuşuyor. Halkı sakinleştirecek, işin aslını anlatacak, aksi tezi savunacaklar ortada yok.
Bu reyting öyle önemli ki, ayni gurubun iki televizyonu, ayni gurubun iki adamı, kırk yıllık iki dost, birbirlerine düşüyorlar.. Anlayın ötesini, neler yapmazlar?..
Bunları dinleyen kamuoyu da, işin gerçeğini öğreniyor şimdi öyle mi?.
Sevgili Okurlar, Gerek Domuz Gribi, gerek Domuz Gribi aşısı, gerekse GDO'lu gıdalarla ilgili okuduklarınıza ve dinlediklerinize sakın inanmayın. Sakın paniğe kapılmayın.
Sinemaya gidin, çocuğunuzu okula yollayın. Aşıyı ister yaptırın ister yaptırmayın.
GDO'lu gıdaları da sakın ha kafanıza takmayın. Canınızın istediği, paranızın yettiği her şeyi eskisi gibi keyifle yiyin..
Bu panik tellalları, panik pazarlamacılarını reyting savaşları ile baş başa bırakın gitsin!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN