YAZARLAR

04 Kasım 2013, Pazartesi
Alışverişte Servis Keyfi
KORAY KODAL Alışverişte Servis Keyfi
Yazarın Tüm Yazıları
Ama yetkili servislerin dezavantajlarında da yakınanlar olduğu için özel servis ihtiyacı doğuyor. Otomobillerin garanti süreleri dolduğunda yetkili servislerin yüksek fiyatları, uzak randevu tarihleri, yerleşim yerinden uzak konumları gibi olumsuzlukları yaşamak istemeyenler özel otomobil servislerine yönelebiliyor. Ancak özel servislere ulaşmak da çok kolay değil. Genellikle sanayi siteleri içerisinde yer almaları özellikle kadın otomobil sürücülerinin bu servisleri kullanma yaygınlığını azaltıyor. Üstelik verilen hizmetin kurumsal bir marka altında olmaması da tüketicilerin güvenini azaltıyor. Kredi kartı ile ödeme yapılamaması, taksit imkanı olmaması ve fiyatların standart olmaması gibi sorunlar da özel servislerde yaşanabiliyor. Bu gibi şüphelerin önüne geçmek için Speedy, Point-S, Bosch Car Service gibi alternatifler de var.
ÖZEL SERVİSTE KURUMSALLIK FARKI
Bu hafta sonu otomobilimi Bayrampaşa'da bir alışveriş merkezi içindeki Speedy'ye götürdüm. Eşim alışveriş merkezinde zaman geçirirken ben de serviste yapılanları inceledim. Bu sayede kısıtlı tatil günümüzü serviste geçirdik diye endişelenmedik.
Speedy'de sunulan hizmetler ve parçalar için sabit fiyatlar belirlenmiş olması, kredi kartına taksit imkanı sunması, hızlı hizmet ve temiz bir servis alanıyla güler yüzlü karşılama özel serviste kurumsallık farkını ortaya çıkartmış.
Kurumsal kimlik altında güvenilir hizmet sunan servisin özellikle alışveriş merkezleri otoparklarında yer alması büyük bir zaman kazanımı sağlıyor.
SON DAKİKA