Son Güncelleme: Pazartesi 29.06.2015 09:02
Adana’nın Yağmur’u Dünya Pazarlarında
Türkiye’de 500 ayrı satış noktasında ürünlerini müşterilerine sunan, konsept mağazalar sayısını 20’ye ulaştıran Yağmur Mobilya’nın zengin ürün yelpazesinin seçkin tasarımları, dünyanın 4 kıtasında insanların rahatlığına hizmet ediyor.
4 KITADA İHRACAT
Firmanın, kanepeden modüler mobilya takımlarına, oturma gruplarından yatak, baza ve başlıklara kadar kendine özgü tasarımların 40’dan fazla ülkeye ihraç edildiğini belirten Yağmur Mobilya Perakende Mağazalar Koordinatörü Korhan Hınçal, “Başta A.B.D, Almanya, Suudi Arabistan, BAE, Çek Cumhuriyeti, Slovenya, Bulgaristan, Irak, İsrail, Gürcistan, Türkmenistan, Azerbaycan, Libya, Mısır ve Ürdün olmak üzere 42 ülkeye ihracat yapmaktayız. Bir Adana markası olarak, küçük bir atölyede sadece kanepe üreterek başlattığımız üretimimizin bugün bir dünya markası olarak Asya, Avrupa, Afrika ve Amerika kıtalarında, çeşitli milletlere mensup insanlar tarafından kullanılıyor olması hem bizim açımızdan hem de Adana ve ülkemiz açısından gurur verici” dedi.
MOBİLYANIN HER ALANINDA ÜRETİMLERİ VAR
Genellikle “Yumuşak grup”, “Panel grup” ve “Yatak-baza-başlık” olarak 3’e ayrılan mobilya sektörünün bileşenlerinin tamamını ürettiklerini kaydeden Korhan Hınçal, bütün üretim biçimleri için Adana ve Düzce fabrikalarda ayrı alanları olduğunu söyledi.
Suudi Arabistan’da mağaza açtıklarını, İstanbul’daki fuarda Dubai ve Irak’ta faaliyet gösteren bir perakende firmasıyla anlaştıklarını kaydeden Yağmur Mobilya Perakende Mağazalar Koordinatörü Korhan Hınçal, asıl hedeflerinin Avrupa pazarlarında büyümek olduğunu belirtti. Hınçal, “Avrupa pazarı bizim büyümek istediğimiz bir Pazar. Almanya’nın belli başlı büyük perakendecilerinin üretimlerini biz yapıyoruz” diye konuştu.
HEDEF: DÜNYA MARKASI OLMAK
Yurt dışı departmanlarının aracılığıyla Pazar araştırma ve geliştirme işlevini aralıksız sürdürdüklerini ifade eden Korhan Hınçal, “Yurt dışında tespit ettiğimiz potansiyel müşteri firmalarımızı ziyaret edip, görüşmeler yapıyoruz. Ürünlerimizi tanıtıyor, önerilerimizi aktarıyoruz. Ayrıca zaten dış piyasalarda oturmuş bir müşteri kitlemiz var. Onlarla da sürekli olarak yenilikleri tartışıyoruz. Yurt dışındaki fuarlara katılıyoruz. Hedefimiz bir dünya markası olarak yer etmek. Bu hedefe ulaştırmak için de çok çalışmak, üretmek, tasarlamak ve kendimizi geliştirmek gerektiğinin farkındayız. Bu bilinçle hedefe emin adımlarla yürüyoruz” dedi.
ADANA İLÇELERİ
- Kozan
- Seyhan
- Aladağ
- Saimbeyli
- Karaisalı
- Ceyhan
- Feke
- Tufanbeyli
- Karataş
- İmamoğlu
- Pozantı
- Sarıçam
- Çukurova
- Yüreğir
- Yumurtalık
ADANA HAVA DURUMU
2 Mayıs 2024 Perşembe28 º
28 º / 19 ºEN SON HABERLER
- 1 Gece-gündüz vatandaşımın hizmetinde olacağım
- 2 AK Parti’nin gençleri: Durmak yok yola devam
- 3 "Alın teri ve emek en yüce değerdir"
- 4 6. Sanayi Odaklı Öğrenci Projeleri Yarışması sonuçlandı
- 5 Hedefim milli takım forması
- 6 Çukurova GİAD’da “Gıda Güvenliği Zirvesi”
- 7 Hisarcıklıoğlu: Adana, Anadolu’nun sanayileşmesinin lokomotif illerinden biridir
- 8 Adana’nın sanayi altyapısını daha da güçlendireceğiz
- 9 23 nisan’ı şenlik havasında yaşadılar
- 10 Adana’da 23 Nisan kutlandı