Cuma 25.01.2013

ATSO'da yeni aday bilmecesi

ATSO'da grupların değişmesi hesapları alt üst etti. Budak dışında adaşlığını açıklayan yok

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası'nda (ATSO) seçim tarihi yaklaşırken, tek aday mevcut başkan Çetin Osman Budak. Daha önce adaylık sinyalleri veren ATSO Meclis Başkanı Ali Rıza Akıncı ise tartışmalı grup değişikliği sonrası meclise seçilme şansnı büyük ölçüde kaybetti. Akıncı'nın 745 üyenin bulunduğu yeni grubunda, 573 meclis üyesini toptancı haldeki komisyoncular oluşturuyor. Yaş Meyve Sebze Komisyoncuları Derneği Başkanı Mithat Yılmaz seçime tek liste ile gideceklerini açıkladı. Grupta Akıncı'nın sektörü olan tohumcuların sayısı 172'de kaldı.
LİDER ARAYIŞI

Akıncı'nın meclise girme şansının düşmesiyle, yönetime muhalif gruplarda ise lider arayışı tüm hızıyla devam ediyor. Kulislerde isimleri geçen bir önceki dönemin ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Özgen ve Ak Parti Muratpaşa İlçe Başkanlığı görevini bırakan Ali Kıvrak, başkanlığa aday olmayacaklarını açıkladı. Adaylar arasında ismi geçen Gültekin Gencer ise henüz bir açıklama yapmadı.
LİSTELER ASKIDA

ATSO'nun NACE sistemiyle belirlenen yeni grupları askıya çıktı. ATSO'nun internet sitesinde halen eski meslek gruplarının listesinin olması büyük karışıklık yaratırken, üyelerin hangi gruplarda olduklarını öğrenebilmek için odaya gelmek zorunda kalmaları büyük kalabalık yarattı. Başkanlık için yeni isimlerin iki gün içinde adaylıklarını açıklaması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.