Cumartesi 09.02.2013

Gazete ve ajansların Ortak Akıl buluşması

Akdeniz Reklamcılar Derneği'nin (ARD) geleneksel kahvaltılı Ortak Akıl Toplantıları'nın 4'ncüsü Rixos Downtown Otel'de yapıldı. Sabah Gazetesi'nin evsahipliğinde gerçekleştirilen toplantıya ulusal gazete ve haber ajanslarının bölge temsilcileri ile reklam ajansı sahipleri katıldı. Reklam sektörünün sorunlarının masaya yatırıldığı toplantıda reklam ajanslarının düşüncelerini satabilecekleri bir pazar yaratma hedefinde olduklarını belirten ARD Başkanı Himmet Öcal, "Bizler düşünce ve tasarımlarımızı satarak varlıklarımızı sürdürebiliriz. Bu anlayışla hareket edip birbirimizle rekabet etmek yerine meslektaş olarak görüp, sektörün saygınlığını arttırmalıyız" dedi. Reklamcılar ile gazete temsilcilerinin bir araya gelmesinin sorunların çözümüne büyük bir katkı sağlayacağı söyleyen Sabah Gazetesi Bölge Temsilcisi Mevlüt Yeni, "Bu toplantılarda çıkacak fikir ve görüşlerin sonucunda ortak bir akıl oluşturup, bu yönde hareket etmek sektör ve Antalya adına büyük bir fayda sağlayacaktır" dedi. Ajans-medya ilişkileri ve reklamcıların sorunlarının tartışıldığı kahvaltılı toplantı, gelecek ay tekrar edilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.