Giriş Tarihi: 18.2.2013

İhracatta bahar havası

İhracatta kış sezonunda sona yaklaşılırken, bahar sezonu öncesi olumlu haberler geliyor. Bölge ihracatı Şubat ayının ilk iki haftasında yüzde 40 oranında arttı

Kış sezonunda sona yaklaşılırken, Batı Akdeniz Bölgesi'nden yapılan ihracata ilişkin güzel haberler geliyor. Şubat ayının ilk iki haftasında Antalya İhracatçılar Birliği üzerinden yapılan ihracat, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 40 seviyesinde arttı ve 55 milyon doların üzerine çıktı. Antalya İhracatçılar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Satıcı, yakalanan başarıda bölgede faaliyet gösteren tüm ihracat sektörlerinin önemli katkıları olduğunu söyledi.
BAHAR SEZONU ÖNCESİ

Sektörlerdeki artışa dikkat çeken Antalya İhracatçılar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Satıcı, "Geride kalan 2 haftada gerçekleştirilen ihracatta yaş meyve sebze sektöründe yüzde 56, deri ürünlerinde yüzde 209, ağaç-orman ürünleri ihracatında da yüzde 113, madencilik sektöründe yüzde 96, toprak sanayi ürünlerinde yüzde 28, kimya sektöründe yüzde 19 ve demir-demirdışı metallerde yüzde 17 seviyesinde artış olmuştur" dedi. Antalya İhracatçılar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Satıcı, "Kendisini bahar sezonuna hazırlayan ihracat sektörlerimizden kışın son günlerinde gelen bu olumlu sinyaller önümüzdeki dönemde de bölgemiz ihracatının ve genel olarak ekonomik değerlerinin olumlu şekilde gelişeceğinin habercisi niteliğindedir" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.