Giriş Tarihi: 1.03.2013

Tarifeli sefer için 'söz'ü kopardık

THY Genel Müdürü Kotil'in katıldığı panelde, eline mikrofonu alan her Antalyalının ortak talebi yeni tarifeli seferler oldu. Kotil, "Mesaj alınmıştır. Görüşmeler hemen başlayabilir' dedi

Anadolujet'in 'Türkiye Uçuyor Buluşmaları', Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil'in katılımıyla Antalya'da yapıldı. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Atatürk Konferans Salonu'ndaki programa Antalya Vali Yardımcısı Mehmet Yavuz, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, ATSO Başkanı Çetin Osman Budak, TİGEM Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Halis Bilden, Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Sururi Çorabatır, Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Yönetim Kurulu Üyesi Burak Tombul katıldı.
YENİ SEFERLER
Toplantıda gündemin ana konusu tarifeli serefler oldu. eline mikrofonu alan her Antalyalının ortak talebi yurtdışından farklı noktalardan yeni tarifeli seferlerin başlatılması oldu.
BÜYÜK GÖREV DÜŞÜYOR
Konuyla ilgili ilk çağrı, ATSO Başkanı Budak'tan geldi. Üst gelir grubu turistleri Antalya'ya çekmek gerektiğinin altı- nı çizen Budak, "Antalya'da kongre, golf ve benzeri, sağlık turizmiyle ilgili yatırımların yapılması gerekiyor. Burada da en büyük iş lider havayolumuz THY'ye düşüyor. Antalya'nın en büyük sıkıntılarından bir tanesi tarifeli seferlerin maalesef çok fazla olamaması. Londra'dan başlayarak Avrupa'nın bazı noktalarından Antalya'ya tarifeli seferler koyarsanız, biz biraz daha turizmden aldığımız payı yukarıya doğru çıkartabiliriz" dedi. Budak ayrıca THY'nin İstanbul ve Ankara'dan sonra üçüncü ana aktarma merkezinin Antalya olması gerektiğini belirterek, "Üçüncü aktarma noktası Antalya olmalı. Ortadoğu ve Asya'ya Antalya'dan bir çalışma yapılırsa, THY'nin hedeflerine ulaşması çok daha kolay olabilir. Hem de Antalya'nın milli gelire katkısı artar" diye konuştu.

ARTIK CHARTER YETMİYOR

TÜRSAB Yönetim Kurulu Üyesi Burak Tombul ise Antalya, İzmir, Bodrum ve Dalaman'daki turistik tesislerin kalitesinin artık sadece charter uçuşlarıyla uçmayı kaldırmadığını belirterek "Artık bizim kaliteli, THY ile uçtuğumuz önemli destinasyonlara taşımamız şart" dedi.

15 NOKTAYA UÇUŞ TALEBİ

AKTOB Başkanı Sururi Çorabatır da daha önce THY'nin Stokholm, Paris, Dusseldorf'tan Antalya'ya tarifeli seferler düzenlediğini hatırlatarak, "Direkt uçuşlarla misafirlerimiz artmıştı. Çok başarılı olmuştu. Ancak bunlar kaldırıldı. Şimdi sadece Moskova devam ediyor" dedi. Antalya'ya 15 noktadan tarifeli sefer istediklerini vurgulayan Çorabatır, "184 ülkeye uçan THY'nin Antalya'yı da dünyaya bağlamasını istiyoruz. Londra başta olmak üzere Avrupa ülkelerinin yanı sıra, Körfez ülkeleri ve Hindistan gibi potansiyeli olan yerlerden tarifeli seferler istiyoruz" dedi.
KOTİL'DEN SÖZ
Bu çağrıların üzerine, Temel Kotil, "Mesajı çok iyi aldık" dedi. AKTOB Başkanı Çorabatır'ın, "Antalya için söz istiyoruz" çağrısı üzerine ise Kotil, hemen görüşmelerin başlayabileceğini söyledi ve söz verdi. SABAH Akdeniz'e konuşan Kotil, "Geçmişte de bunu yaptık. Şu an Antalya'dan tek uçtuğumuz nokta Moskova. Bundan sonra ne yapacağız buna samimi olarak bakacağız.. Bu mesajı çok iyi aldık. Antalya'nın önemini biliyoruz" dedi. Çorabatır ise Kotil'in söz vermesinin çok önemli olduğunu belirterek, "Kensini bir heyetle ziyaret edip gelişmeyi sıcak tutmak istiyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.