En büyük sorun yine sivrisinek
Antalya'nın bazı bölgelerinde ortaya çıkmaya başlayan sivrisinekler, bu yazı da vatandaşa zehir edecek gibi görünüyor. Çalışmaların revize edilmesi isteniyor
EN ÖNEMLİ SORUN
Antalya Kent Konseyi'nin koordinasyonunda gerçekleştirilen Kamu Hizmetleri Vatandaş Karnesi kapsamında 'vatandaş memnuniyetinin belirlenmesi' amacıyla Muratpaşa, Kepez, Döşemealtı, Aksu ve Konyaaltı'nda belirlenen 29 bölgede yapılan anket çalışmalarında vatandaşların yüzde 63'ü temizlik ve çevre sağlığı hizmetleri konusunda yaşadıkları en önemli sorun olarak sivrisinek konusuna işaret etmişti. Anket sonuçlarına göre bu sorundan yakınmayan bölge yok gibi.
7'NCİ BÖLGE ŞİKAYETÇİ
Anket çalışmaları sırasında, 'Mahallemizde sivrisinek sorunu var diyenlerin' oranı yüzde 97 ile en fazla 7. bölge kapsamında bulunan Çağlayan, Altınova, Yeşilköy, Ermenek ve Güzelbağ ile yüzde 93'lük oranla 15. bölge kapsamında bulunan Varsak-Karşıyaka, yüzde 90 ile 17. bölge kapsamında bulunan Baraj, Beşkonaklar, Düdenbaşı, Güneş, Habipler ve Hüsnü Karakaş, yüzde 88 ile 25. bölge kapsamında bulunan Aksu Çamköy, Cihadiye, Fatih, Hacılar, Pınar, yüzde 80'lik oranla da 11. bölge kapsamında bulunan Muratpaşa Doğuyaka, Gebizli, Topçular, Yeşildere ve Yeşilova mahallelerinde görülüyor. Konyaaltı'nda en yüksek oran yüzde 76 ile 29. bölge kapsamında bulunan Hurma, Sarısu, Çakırlar, Gökdere, Suiçecek,, Zümrüt, Aydınlık, Demircilik, Doyran, Gökçam, Kartepe ve Kuruçay mahalleleri öne çıkıyor. Diğer bölgelerdeki oran ise yüzde 42 ila 75 arasında değişiyor.
FARE SORUNU
Çöplerin zamanında alınmamasıda yakınılan başka bir konu. Bu soruna işaret edenlerin çoğunluğu ise Muratpaşa'da bulunuyor. Anket çalışmaları iki bölgenin fare sorunu yaşadığını da ortaya çıkardı. 11. bölge kapsamında bulunan Doğuyaka, Gebizli, Topçular, Yeşildere ve Yeşilova ile 17. bölge kapsamındaki bulunan Baraj, Beşkonaklılar, Düdenbaşı, Güneş, Habipler ve Hüsnü Karakaş bu sorunu yaşayan mahalleler.
ANKET DİKKATE ALINMALI
Antalya Kent Konseyi Başkanı Sema Nur Kurt, vatandaşın çeşitli kamu hizmetleriyle ilgili memnuniyetlerini belirlemek amacıyla yapılan anket çalışmalarında ortaya çıkan sonuçların ilgili kuruluşlarınca dikkate alınması gerektiğine işaret ederek, "Kurumların; plan ve programlarını da buna göre revize edip, gözden geçirmeleri gerekmektedir. İvedi olarak atılmaması, sonradan yapılacak çalışmaları daha da güçleştirecektir" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist