Giriş Tarihi: 11.4.2013

2 puanla Şifo'ya teslim

Teknik Direktör Hikmet Karaman'ı yeni sezon öncesindeki ilk kamptan sonra gönderip, takımın başına Josef Jarabinsky'yi getiren Akıncıoğlu, Çek teknik adamın 8 hafta sadece 2 puan elde etmesi üzerine Mehmet Özdilek ile el sıkıştı. Özdilek, 8. hafta sonunda 2 puanla sondan ikinci sırada aldığı Antalyaspor'a sezonu 40 puanla sonlandırıp Süper Lig'de tutmayı başardı. Antalyaspor tarihinin de maç başına en fazla puan kazanan (1.49) teknik direktörü unvanına sahip oldu.
BORÇLAR ERİTİLDİ

Başkan Hasan Akıncıoğlu, yapılandırılıp taksite bağlanan vergi ve SSK borçlarını aksatmadan ödemeye devam ederken, Teknik Direktör Özdilek de ilk 3 sezonunda bonservis maliyeti olmayan futbolcularla takım kurup Antalyaspor'un ligdeki yaşamını devam ettirdi. Uygulanan ekonomik reformlarla geçmişin borçları eritilirken, takımın bütçedeki eksikleri sponsorluk gelirleri ile kapatıldı. Her yeni sezona bir önceki sezonun tüm alacakları kapatılarak girildi. Başkan Akıncıoğlu ve Teknik Direktör Özdilek'in ikinci sezonlarından itibaren Antalyaspor, mali konulardaki itibarlı kulüp haline geldi. 2003 yılında Maliye, SSK, bankalar, futbolcular ve menajerlerin yanı sıra kentteki esnafa bile borcu olan Antalyaspor, 2009 yılından itibaren futbolcusuna taahhütlerini eksiksiz yerine getiren kulüp olarak isim yapmaya başladı. Antalyaspor'daki bu mali reformlar Futbol Federasyonu başta olmak üzere tüm kulüplerin dikkatini çekmeye başladı. Futbol Federasyonu, 2012 yılından itibaren bütün kulüplere Antalyaspor'daki yapılanmayı örnek göstermeye başladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.