Perşembe 09.05.2013

3 rakip yüzünden

Gençlerbirliği, Galatasaray ve Beşiktaş karşısında alınan farklı yenilgiler, Medical Park Antalyaspor'u Spor Toto Süper Lig'de en çok gol yiyen 3 takımdan birisi yaptı

Medical Park Antalyaspor'da bu sezon forvet ile savunma hattı, birbirinin tam tersi performans gösteriyor. Süper Lig'deki tarihinde en çok gol attığı 1997/98 sezonundaki rekorunu bu sezon 32. haftada egale eden kırmızı- beyazlı takım, en çok gol yiyen 3 takımdan biri olmanın tezatını da sergiledi. Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasındaki görünümde en çok gol yiyen takımlar Mersin İdmanyurdu (50), DÇ Karabükspor (49) ve MP Antalyaspor (49) oldu, her iki takım da 32 haftada kalesinde 49'ar gol gördü.
GENÇLER'DEN 8 GOL YEDİ

MP Antalyaspor'un, ligin en çok gol yiyen 3 takımından biri olmasında farklı yenildiği 4 maçın etken olması dikkat çekiyor. Gençlerbirliği'ne 3-1 ve 5-3, Galatasaray'a 4-0, Beşiktaş'a da 5-3 yenilen kırmızı- beyazlı takım, bu 4 maçta kalesinde 17 gol gördü. MP Antalyaspor, bir başka deyişle; geride kalan 32 haftada yediği toplam gollerin 3'te 1'inden fazlasını bu 4 maçta kalesinde görmüş oldu. Ligdeki 32 maçın 28'inde 32, 4'ünde ise 17 gol yemiş oldu. Antalya, düşmesi kesinleşen Ordu'dan
FARKLI YENİLGİLER ÇÖKERTTİ
Geride kalan 32 haftada maç başına ortalama 1.5 gol yemiş olan MP Antalya'nın, farklı yenildiği 4 maç hariç tutulduğunda yediği gol sayısı maç başına 1.1'e düşüyor. Farklı yenildiği 4 karşılaşmada maç başına yediği gol ortalaması ise 4.3 oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.