Cumartesi 25.05.2013

1 milyon parolasıyla yola çıktı binde kaldı

ATSO'nun 1 milyon imza hedefiyle yola çıktığı "EXPO'ya hızlı trenle gelin" kampanyasında, 1 ay geride kalırken, internet ortamından toplanan imza sadece bin kişide kaldı. Bazı kurumlar desteğini çekti

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası'nın (ATSO), "EXPO'ya Hızlı Trenle Gelin" sloganı ile internet sitesi üzerinden başlattığı imza kampanyasına beklenen ilgi gösterilmedi. "1 milyon imza" hedefiyle başlayan kampanyaya 1 aylık sürede katılan kişi sayısı binde kaldı. Yaklaşık 30 bin üyesi olan ATSO'da, 1 ayda toplanan bin imza hayal kırıklığı yarattı.
START 25 MART'TA

Kampanya ilk olarak 23 Mart'ta gerçekleşen meclis toplantısında ATSO Başkanı Çetin Osman Budak tarafından gündeme getirilmişti. 25 Nisan'daki meclis toplantısında ise altyapısı hazırlanarak imza kampanyasına start verilmişti. Kampanyaya elden ilk imzaları ATSO Başkanı Budak, yönetim kurulu üyeleri, meclis üye- leri ve basın mensupları atmıştı. Mayıs ayı başında ise Antalya'daki kurum ve sivil toplum kuruluşu temsilcilerine ATSO Başkanı Budak imzalı bir yazı gönderilerek, kampanyaya destek istendi. Destek talebinde, kampanyanın kurum ve kuruluşların kendi internet sayfalarından da duyurulması istendi. Destek talebi, Antalya'nın yanı sıra, Batı Akdeniz bölgesindeki komşular Isparta ve Burdur'u da kapsadı.
BAKA DESTEĞİ GERİ ÇEKTİ

Ancak bu destek talebine Antalya'da sadece Manavgat Ticaret ve Sanayi Odası ile Antalya Organize Sanayici İşadamları Derneği cevap vererek, kendi sitelerine taşıdı. Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı'nın, kampanyayı 6 Mayıs tarihinde kendi duyuruları bölümüne alması, ardından ise kampanya bilgisini sitesinden kaldırması oldu.
ANTALYA NAL TOPLAR

ATSO Başkanı Budak, kampanyaya ilginin çok sınırlı kalmasıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, hızlı tren projesinin 2016'ya yetişmesine teknolojik imkanların izin verdiğini ifade ederek, "2016'da İzmir'e gidecek, Konya'ya gidecek. Eskişehir halloldu. Adana'ya kadar inecek. Rekabette Antalya nerede kalacak. Antalya ulaşılabilirlikte zaten gerilerde. Bir de Antalya'nın üzerinden hızlı tren geçtiği zaman, Antalya işte o zaman rekabette nal toplar" dedi.
'ATSO'NUN DEĞİL ANTALYA'NIN PROJESİ'
İmza kampanyasının bir ATSO projesi olmadığını, Antalya'nın projesi olduğunu vurgulayan Budak, "Antalya farkında olmalı, 2016'da bunun mutlaka gelmesi için gayret göstermeli. Kampanya ulusal alanda dikkat çeker. Kampanyaya Gazipaşa'dan Kaş'a kadar ne kadar sivil toplum kuruluşu varsa herkesin destek olması gerekiyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.