Pazartesi 10.06.2013
Son Güncelleme: Pazar 09.06.2013

10 bin tekstil işçisi fazla mesaiye kaldı

Dosso Dossi Fashion Show sayesinde durgun sezonda 10 bin tekstil işçisi ürün yetiştirmek için mesai yapıyor

"İŞ Tatili" konseptiyle dünyada ilk kez uygulanan bir satış modeline imza atan Dosso Dossi Fashion Show, 5-11 Haziran tarihleri arasında Antalya'da gerçekleştirildi. Rusya, Ukrayna ve Ermenistan başta olmak üzere 30 ülkeden gelen 5 bin tekstil alıcısıyla Türk tekstil üreticilerini buluşturan organizasyon, ölü sezonda tekstil sektörüne ciddi ivme kazandırıyor. Antalya Expo Center'da 1 hafta süren organizasyona ürün yetiştirmek için başta Osmanbey, Merter ve Çağlayan piyasası olmak üzere Türk tekstil üreticileri mesaiye devam ediyor.

20 ALT SEKTÖR

16'ncısı gerçekleştirilen Dosso Dossi Fashion Show'un Türk tekstil sektörüne 40-45 milyon dolar civarında bir gelir sağladığına dikkat çeken Dosso Dossi Fashion Show Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, şovun, iplikçiden kumaş üreticisine, aksesuarcıdan lojistiğe 10 bin kişiye iş hacmi yarattığını söyledi.
YABANCI ÜRETİCİLERE KAPISINI AÇACAK
Önceliklerini hep Türk tekstiline verdiklerini ancak, gelinen noktada artık dünyaca takip edilen bir moda organizasyonu haline geldiklerini belirten Eraslan, "Bu yıl bir İtalyan firmanın talebini kabul ettik. Bu, bizim de yurt dışına açılmamız için önemli bir adım olacak. Türk tekstiline kazandırdığımız dinamik, yabancı tekstil markalarının da umudu olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.