Pazar 14.07.2013

İstikbal altı ayda yüzde 14 büyüdü

Çelik Grup iftar yemeği Antalya Limak Lara De Luxe Otel'de gerçekleşti. Yemekte konuşan Boydak Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO`su Memduh Boydak, uluslararası ekonomik piyasalardaki dalgalanmaya rağmen büyüme hedeflerinin iyi bir çizgide seyrettiğine dikkat çekti.
HEDEF YÜZDE 30

Boydak marka büyüme hedeflerinin her yıl başarılı bir şekilde yükseldiğine işaret etti. Boydak, " Uluslararası ekonomi piyasalarındaki dalgalanmalar bizi olumsuz etkilemedi. Markalarımıza baktığımız zaman bunu net olarak görüyoruz. 2013 yılının ilk 6 ayında İstikbal, Bellona, Mondi ve İstikbal Mutfak markalarımızın büyüme oranlarına baktığımız da geçen yılın ilk 6 ayına oranla yüzde 14'lük bir artış söz konusu. Yıl sonuna kadar büyüme oranımızın yüzde 30'u bulmasını hedefledik" dedi.
KATILIM YÜKSEKTİ
İftar yemeğine, Mondi Genel Müdürü İzzet Sümer, Boydak Holding Markalar Genel Koordinatörü Bilal Uyanık, Bellona Marka Müdürü Bülent Alıcı, İstikbal Marka Müdürü Mustafa Büyükkatırcı, Boydak Holding Bayi Yapılandırma Müdürü Oğuzhan Severcan ve Çalek Grup yönetimi ile bayiler katıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.