İstikbal altı ayda yüzde 14 büyüdü
HEDEF YÜZDE 30
Boydak marka büyüme hedeflerinin her yıl başarılı bir şekilde yükseldiğine işaret etti. Boydak, " Uluslararası ekonomi piyasalarındaki dalgalanmalar bizi olumsuz etkilemedi. Markalarımıza baktığımız zaman bunu net olarak görüyoruz. 2013 yılının ilk 6 ayında İstikbal, Bellona, Mondi ve İstikbal Mutfak markalarımızın büyüme oranlarına baktığımız da geçen yılın ilk 6 ayına oranla yüzde 14'lük bir artış söz konusu. Yıl sonuna kadar büyüme oranımızın yüzde 30'u bulmasını hedefledik" dedi.
KATILIM YÜKSEKTİ
İftar yemeğine, Mondi Genel Müdürü İzzet Sümer, Boydak Holding Markalar Genel Koordinatörü Bilal Uyanık, Bellona Marka Müdürü Bülent Alıcı, İstikbal Marka Müdürü Mustafa Büyükkatırcı, Boydak Holding Bayi Yapılandırma Müdürü Oğuzhan Severcan ve Çalek Grup yönetimi ile bayiler katıldı.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist