Günde 3 bin 'Acil Çağrı'
Tüm acil durum merkezlerini tek çatı altında toplayan 112 Acil Çağrı Merkezi'ne günde ortalama 3 bin 250 çağrı geliyor. Turiste ise 5 personel özel hizmet veriyor
ASILSIZ ÇAĞRILAR
Günde ortalama 3 bin 250 çağrının geldiği 112 Acil Çağrı Merkezi, 2013 yılının ilk 6 ayı içerisinde toplam 571 bin 681 çağrı aldı. Gelen çağrıların 444 bin 6'sı asılsız çıktı. 2013 yılı içerisinde merkeze en çok başvurulan ay 126 bin 198 çağrı ile Mayıs ayı oldu. Gün içerisinde gelen telefonların yüzde 77'sinin asılsız çıktığını belirten 112 Acil Çağrı Merkezi yetkilileri, vatandaşların konuya daha duyarlı bir şekilde yaklaşmaları gerektiğini vurguladı. Yetkililer, 127 bin 675 ihbar telefonunu değerlendirdiklerini belirtti.
TURİSTLERE ÖZEL
Antalya'nın turizm potansiyeli nedeniyle İngilizce, Almanca ve Rusça bilen 5 personelin görev yaptığı merkezi ilk 6 ayın sonunda bin 653 yabancı turist aradı. Turistler tarafından yapılan çağrıların yüzde 81'i asılsız çıktı.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist