Toyota hedef büyüttü
Toyota Plaza Esay'ın açılışına katılan Bozkurt, 2014'te 50 bin satış hedeflediklerini söyledi
SATIŞLAR ÇOK İYİ
Üretilmeye başlandığı 1966 yılından bu yana 40 milyon satış adediyle dünyada en çok satılan otomobil ünvanına sahip olan Toyota Corolla'nın 11'inci jenerasyonunun Türkiye'de büyük ilgi gördüğünü, satışa bile başlanmadan bin küsur kesin sipariş alındığını kaydeden Bozkurt, "Satışlar çok iyi, çok büyük bir ilgi var. Türkiye'de kendi segmentinde kısa sürede liderliği ele geçirecek bir otomobil" dedi. Türkiye'deki satışlarda tarihi bir rekor daha kıracaklakrını ifade eden Bozkurt, 2014 yılında 50 bin adet satış öngördükleri sözlerine ekledi.
3S MAGAZA DÖNEMİ
Toyota'nın 3S Plaza konseptine uygun olarak, satış, servis ve yedek parça hizmeti verecek olan Toyota Plaza Esay'ın, 712 metrekaresi showroom olan 4 bin 380 metrekarelik kapalı ve bin 800 metrekarelik açık alana sahip olduğu belirtildi. Antalya ve bölgeye hizmet vermek amacıyla açılan Toyota Plaza Esay'da satış ve satış sonrası hizmetler için 32 kişilik uzman ekibin çalışacağı kaydedildi. Toyota Plaza Esay Yönetim Kurulu Başkanı Esat Göyük, Antalya'ya layık olan modern bir plazayı hizmete açtıklarını söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist