Pazartesi 19.08.2013

Toyota hedef büyüttü

Toyota Plaza Esay'ın açılışına katılan Bozkurt, 2014'te 50 bin satış hedeflediklerini söyledi

Dünyanın lider otomobil üreticilerinden Toyota'nın 58. plazası olan Toyota Plaza Esay'ın açılışı için Antalya'ya gelen Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Toyota olarak bu yıl ekonomide beklenmedik bir şey olmazsa 40 bin adedin üzerine çıkarak Türkiye'deki satışlarda tarihi bir rekor daha kıracaklarını söyledi. Bozkurt, Türkiye'de otomobil pazarının bu yılın 7 ayında geçen yılın aynı dönemine göre daha hareketli olduğunu, geçen yıla göre bir miktar daha yukarıda satış hacmiyle ilerlendiğini fakat artan kurların fiyatları olumsuz etkilediğini söyledi.

SATIŞLAR ÇOK İYİ
Üretilmeye başlandığı 1966 yılından bu yana 40 milyon satış adediyle dünyada en çok satılan otomobil ünvanına sahip olan Toyota Corolla'nın 11'inci jenerasyonunun Türkiye'de büyük ilgi gördüğünü, satışa bile başlanmadan bin küsur kesin sipariş alındığını kaydeden Bozkurt, "Satışlar çok iyi, çok büyük bir ilgi var. Türkiye'de kendi segmentinde kısa sürede liderliği ele geçirecek bir otomobil" dedi. Türkiye'deki satışlarda tarihi bir rekor daha kıracaklakrını ifade eden Bozkurt, 2014 yılında 50 bin adet satış öngördükleri sözlerine ekledi.
3S MAGAZA DÖNEMİ
Toyota'nın 3S Plaza konseptine uygun olarak, satış, servis ve yedek parça hizmeti verecek olan Toyota Plaza Esay'ın, 712 metrekaresi showroom olan 4 bin 380 metrekarelik kapalı ve bin 800 metrekarelik açık alana sahip olduğu belirtildi. Antalya ve bölgeye hizmet vermek amacıyla açılan Toyota Plaza Esay'da satış ve satış sonrası hizmetler için 32 kişilik uzman ekibin çalışacağı kaydedildi. Toyota Plaza Esay Yönetim Kurulu Başkanı Esat Göyük, Antalya'ya layık olan modern bir plazayı hizmete açtıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.