Giriş Tarihi: 13.09.2013

Ziyaretçi sayısı azaldı

Antalya'ya gelen turist sayısında yüzde 5 oranında artışın yaşandığı Ocak-Ağustos döneminde, müze ve örenyeri ziyaretçisi sayısında ise yüzde 4.7 düşüş yaşandı

Antalya'ya gelen turist sayısında yüzde 5 artışın yaşandığı Ocak-Ağustos döneminde, müze ve örenyeri ziyaretçisi sayısında ise yüzde 4.7 düşüş yaşandı. Geçen yıl 2 milyon 212 bin olan ziyaretçi sayısı, bu yılın aynı döneminde 2 milyon 108 bine geriledi.
PERGE'DE BÜYÜK DÜŞÜŞ
Ören yeri ziyaretçisinde en büyük düşüş ise Perge'de yaşandı. Geçen yıl Ocak-Ağustos döneminde 196 bin kişinin ziyaret ettiği Perge'de ziyaretçi sayısı bu yıl 120 bine geriledi. Ziyaretçi sayısında yüzde 38 düşüş yaşandı. Bir diğer büyük düşüş ise yüzde 34 ile Olimpos'ta gerçekleşti. Geçen yıl 8 aylık dönemde 213 bin kişinin ziyaret ettiği Olimpos'ta bu yıl ziyaretçi sayısı 139 bin seviyesine geriledi. Ayrıca Antalya Müzesi'nde yüzde 20, Patara'da yüzde 10 ve Myra da yüzde 5 düşüş yaşandı.
MYRA LİDER

En ciddi artış ise yüzde 21 ile Alanya Kalesi'nde yaşandı. Geçen yıl 233 bin kişinin ziyaret ettiği Alanya Kalesi'ne bu yıl 283 bine kişigeldi. En çok ziyaretçi çeken ören yeri 353 bin kişi ile Noel Baba olurken, onu 309 bin ile Myra takip etti. Alanya Kalesi ziyaretçi sayısındaki artış ile üçüncülüğe yerleşti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.