Perşembe 26.09.2013

5 yılın en kötüsü

Medical Park Antalyaspor, 2009/10 sezonundan bu yana en kötü ilk 5 haftalık periyodu geride bıraktı. İlk 5 haftanın 1 puanla geçildiği 2008/09'da bile gol sayısı bu kadar düşük olmamıştı

Medical Park Antalyaspor, Süper Lig'e puan bakımından son 5 sezonun en kötü ilk 5 haftasını geride bıraktı. Ligin 5. haftasını 3 puanla geçen kırmızı-beyazlılar, gol sayısı bakımından ise son 6 sezonun en kötü ilk 5 haftasını geride bırakmış oldu. Medical Park Antalyaspor, ilk 5 haftayı 1 puanla geçtiği 2008/09 sezonunda, forvet sıkıntısı yaşayan bir takım olmasına rağmen 7 gol atmayı başarmış, bu 5 maçlık serinin içinde Beşiktaş ve Trabzon'a 2'şer, Galatasaray ağlarına da 1 gol bırakmıştı. Kırımızıbeyşazlılar bu sezon ilk 5 haftada sadece 3 gol atabildi, kalesinde 5 gol gördü.

FORVET BOLLUĞU

Süper Lig'deki tarihinde en çok sayıda ve en kaliteli forvet oyuncuya sahip olduğu sezonunu yaşayan Medical Park Antalyaspor, 3 puanla geçtiği ilk 5 haftada sadece 3 gol atarak hayal kırıklığı yarattı. Kırmızı-beyazlılar, bundan önceki 4 sezonun ilk 5 hafta sonuçlarına bakıldığında 2012/13 sezonunu 6, 2011/12 sezonunu 7, 2010/11 sezonunu 8, 2009/10 sezonunu ise 9 puanla geçti. Antalya'nın bundan önceki 5 sezonda ilk 5 haftadaki gol sayısı 5'in altına düşmemişti. Bu sezon henüz galibiyetle tanışamayan Medical Park Antalyaspor'un, kupa maçında 2. Lig ekibi Körfez'i uzatmada yenerek elemesi endişeleri arttırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.