Perşembe 10.10.2013

Pazarlama da filme özgü olmalı

Altın Portakal Film Festivali'nde, 'Bağımsız Film Yapımcılığında Yeni Yönelimler' konulu panel düzelendi. Panelde konuşan Sosyal Medya Uzmanı Anya Rutsche, seyirciyi filme çekebilmenin en önemli öğesinin ilgi olduğunu belirterek, pazarlama stratejisinin filme başlamadan düşünülmesi gerektiğini söyledi. Film pazarlamada sosyal medyanın önemine vurgu yapan Rutsche, "Her film özgündür. Bu nedenle her filmin kendine özgü dağıtım ve pazarlama stratejisi olmalıdır. Yapımcı bütçesini iyi kullanmalıdır" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.