Çarşamba 20.11.2013
Son Güncelleme: Salı 19.11.2013

Antalya bizim için bir başarı hikayesi

Fraport Yönetim Kurulu Üyesi Schmitz, IC Holding'le birlikte ICF ismiyle işlettikleri Antalya Havalimanı'nın elde ettiği sonuçlarla kendileri için bir başarı hikayesi olduğunu dile getirdi

Merkezi Frankfurt'ta bulunan ve dünyada 12 havalimanının işletmeciliğini yapan Fraport'un Operasyondan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Peter Schmitz, "Frankfurt Avrupa'nın en önemli aktarma noktalarından biri. İstanbul'a yapılacak 3'üncü havalimanı bize bu konuda rakip olacak. Doğu'ya uçuşlarda önemli aktarım merkezi İstanbul olacaktır" dedi.
MEDYA GEZİSİ DÜZENLENDİ

IC Holding ve Almanya merkezli Fraport'un Antalya Havalimanı'nı işlettiği ortak şirketi ICF, Fraport'un merkezinin bulunduğu Frankfurt'a medya tanıtım gezisi düzenledi. ICF Yönetim Kurulu Üyesi Yaşar Döngel, Genel Müdür Dirk Schusdziara, Güvenlik Danışmanı Natık Canca ve Kurumsal İletişim Şefi Tuğba Soğukpınar'ın katıldığı gezide Antalya'da görev yapan 9 medya temsilcisi yer aldı. Frankfurt Havalimanı'nı ve Fraport'un genel merkezini gezen gazeteciler, apron ve terminal binalarında incelemelerde bulundu.
58 MİLYON YOLCU
Frankfurt Havalimanı hakkında bilgi veren Fraport'un Operasyondan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Peter Schmitz, 10 bin çalışanın 1100'ünün Türk olduğunu söyledi. Alanın geçen yıl 500 bin uçak ve 58 milyon yolcu ağırladığını kaydeden Schmitz, 2 milyon metreküp de kargo taşındığını açıkladı. Avrupa'nın en büyük aktarma noktalarından biri olan Frankfurt Havalimanı'nın büyüme sürecini anlatan Schmitz, geçen yıl 4'üncü pistin ve A380 gibi büyük gövdeli uçaklara özel hizmet veren Pier A-Plus terminalinin açıldığını söyledi. 3'üncü terminalin yapımına da 2016'da başlayacaklarını belirten Peter Schmitz, "Havalimanı içerisinde 80 bin çalışan ve 500 şirket faaliyet gösteriyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.