Perşembe 26.12.2013

Tam istediği gibi

Medical Park Antalyaspor, kupada istediği takımlardan oluşan gruba düştü. Yönetici Sav, Başkan Gencer'in sipariş eder gibi dilekte bulunduğu kurayı çekti

Medical Park Antalyaspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda istediği takımların olduğu B Grubu'na düştü. Dün yapılan kura çekimi sonucunda Galatasaray, Elazığspor ve Tokatspor, MP Antalyaspor'un kupadaki rakipleri oldu. Kura çekimine katılan yönetici Ali İhsan Sav, İstanbul'a giderken Başkan Gültekin Gencer'in kendisine sipariş eder gibi dilekte bulunduğu kurayı çekti. Başkan Gencer, Salı günü SABAH Akdeniz muhabiri de dahil olmak üzere sohbet ettiği gazetecilere, "Ali İhsan Sav'a, Galatasaray, Tokat ve Elazığ'dan oluşan rakipleri istediğimizi söyledim" demişti. Kupa kurası, Gencer'in istediği gerçekleşmiş oldu.
ÇİFT DEVRELİ LİG USÜLÜ
Başkan Gencer gibi, takım menajeri Burak Uysaloğlu da haftanın ilk antrenmanı öncesi futbolcularla yaptığı sohbette, "Galatasaray ve Elazığ ile aynı grupta olalım yeter" demişti. Ziraat Türkiye Kupası grup aşaması 4 takımlı 2 grupta çift devreli lig usulüne göre oynanacak. Grup müsabakaları sonunda ilk iki sırayı alan 4 takım, çapraz eşleşme ile yarı finale yükselecek. Çift maç eleme usulüne göre oynanacak yarı final karşılaşmaların ardından kazanan iki takım Ziraat Türkiye Kupası Final mücadelesinde karşı karşıya gelecek. Yarı final ilk maçları 26 Mart 2014 Çarşamba, ikinci maçlar 16 Nisan 2014 Çarşamba günü oynanırken, final maçı 7 Mayıs tarihinde oynanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.