Mantar marka olmalı
ATSO Korkuteli İrtibat Bürosu açıldı. ATSO Başkanı, Korkuteli'nin markasının mantar olması gerektiğini belirtti
MARKALAŞMA ŞART
ATSO Başkanı Budak, Finike portakalında olduğu gibi Korkuteli mantarında da markalaşma çalışması yapılabileceğini belirterek, "Türkiye'de üretilen mantarın yüzde 50'den fazlası Korkuteli'nde üretiliyor. Fakat Türkiye bunu ne kadar biliyor tartışılır. Antalya'daki patates üretiminin yüzde 80'i, tahılın yüzde 50'si, elmanın yüzde 40'ı, kirazın yüzde 70'i, hayvancılığın yüzde 20'si ve süt üretiminde 35 bin ton süt üretimi ile de birinci olmuş. Üretici kazanamadığından, tüketici de ucuz ürün tüketemediğinden şikayetçi" diye konuyştu.
TURİZMDEN PAY
Antalya'nın tarımsal girdi anlamında Türkiye'nin başkenti olduğunu kaydeden Budak, "Turizmde de öyle. Biz bu işin öneminin farkındayız. Siyasi temsilcilerimize öneride bulunuyorum. Bizim de üzerimize düşen bir görev varsa yapmaya hazırız. Korkuteli, değerlendirilmemiş bir turizm güzergahıdır. Korkuteli'nin turizmden yeteri kadar pay alabilmesi için yapılabilecek çok fazla yatırım var. ATSO olarak yatırımları artırabilmek için farkındalık oluşturuyoruz" dedi.
500 ÜYESİ VAR
Korkuteli'nde yaklaşık 500 üye olan ATSO'nun bundan sonra bir çok işi temsilcilik aracılığı ile yapılabilecek. Temsilcilik açılışına ATSO Meclis Başkanı İzzet Bayar, ATSO Başkan Yardımcısı Davut Çetin, ATSO Korkuteli Temsilcisi Halil Eray, Korkuteli Belediye Başkanı Hasan Gökce, İl Genel Meclis Başkanı Cavit Arı, Ak Parti, CHP, MHP, SP Belediye Başkan adayları, ATSO Korkuteli üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist