Cumartesi 22.02.2014

Yaşlılık

Nüfusumuzun yarısı 27 yaş altı çocuk ve gençlerimizden oluşmaktadır.
Özellikle Avrupa ülkelerine göre çok genç bir nüfus yapısına sahibiz.
Ancak 2030 ve sonrasında bizim nüfus yapımızda Avrupa ülkelerinde olduğu gibi olacak, yani yaşlanacağız.
Sağlığımıza genç iken hiç dikkat etmeyiz ve sanki hep böyle olacağını düşünürüz.
Oysa genç iken tolere ettiğimiz her şey, aslında yaşlandığımızda karşımıza sorun olarak çıkmaktadır.
Yaşla birlikte hastalıklarımızın görülme sıklığı ve sayısı artmaktadır.
Beklemediğimiz zamanlarda beklenmedik hastalıklar ile yüz yüze gelmekteyiz.
Hastalıkları beni bulmaz diye düşünmeyelim.
Çünkü yıllarca umursamadan edindiğimiz çoğu alışkanlığımız, yaşlılıkta hastalık veya risk faktörü olarak yakamıza yapışmaktadır.
Yaşlılıkta özellikle erkeklerin kaçınılmaz şikayeti, prostat ve idrar sorunudur.
Aynı şekilde kadınlarda da idrar sıkışıklığı ve idrar kaçırma şikayetleri, kişilerin gündelik konforlarını bozan bir durum oluşturmaktadır.
Yaşam kalitemizin daha iyi olması için, son yıllarda bu hastalıkların tedavisinde yeni teknolojik cihazlar ile kısa sürede rahat, pratik ve günübirlik işlemler ile çok iyi sonuçlar elde edilmiştir.
Yaşamımızın her döneminde dikkat etmemiz gereken, sağlık sorunlarımıza; özellikle de yaşlandıkça çok daha hassas yaklaşmamız gerektiğidir.
Kaliteli ve konforlu, uzun bir yaşam dileklerimle...
Opr. Dr. Ahmet ARSLANTAŞ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.