Pazar 09.03.2014
Son Güncelleme: Pazar 09.03.2014

Değişime inandık

Türkiye'nin en büyük 500 firmasından birinin sahibi iken Ak Parti Muratpaşa Adayı olan Cihan Bulut, adaylık süreci ve projelerini SABAH Akdeniz Haber Müdürü İbrahim Okumamış'a anlattı

Antalya'da birçok kişinin sabah kahvaltıda, öğlen ve akşam yemek sofrasından eksik etmediği süt, yoğurt ve peynir gibi yiyeceklerin üzerinde yazan 'Yörükoğlu' markası hep hafızalarda yer etmiştir. Sektörün bu marka ismi ve amiral gemisinin dümenindeki ismi, belki birçoğumuz ya Antalyaspor'daki başkanlığı ya da Muratpaşa Belediye Meclis Üyeliği ile tanıdı. Doğrusunu söylemek gerekirse ben bile ilk kez aynı masada bu röportaj vesilesi ile yan yana geldim. İnsan tanımayınca birçok şeye karar veremiyor. Tıpkı Cihan Bulut'un önceki hali ile şimdiki halini görünce gerçekten değişime inandığını gözlemledim. Bulut, 'Hayallerini erteleme. Değişime inan' sloganı ile yola çıktığı adaylık yarışında bu değişime önce kendinden başlayıp 20 kilo vermiş. Bu kısa girişten hemen sonra konumuzun aslına döndük.
SOLUN KALESİ DEĞİL

Ak Parti Muratpaşa Belediye Başkan Adayı Cihan Bulut'a ilk soru olarak, "Zor ilçede aday oldunuz ve bir CHP tabusu vardı. Bu zor ilçede aday olmaya nasıl karar verdiniz" dedik ve net cevaplar aldık: "Hayatım boyunca karşılaştığım bütün zorlukları nasıl yeneceğimi bir işadamı olarak fevkalade bilen birisiyim. Tabiî ki işadamlığı ile siyaset farklı. 10 yıldır meclis üyesiyim, bu dönemde 56 mahalleyi gezme, sokak sokak vatandaşlarla sohbet fırsatı buldum. İnsanların bir hizmet bekleyişi olduğunu, özellikle bazı bölgelerde sıkıntılar olduğunu bildiğimden, o bölgelere hizmet götürebileceğimi düşündüğüm için aday oldum. Muratpaşa solun kalesi deseler de seçmenin yüzde 65'i her zaman sağ seçmenidir."
BİLİMSEL PROJELER

Bulut bölgede ciddi anketler yaptırarak yola çıkmış. "Anketler yaptırdığınız ortada. Peki bu tabuyu yıkabilecek başka ne var elinizde?" dediğimde çok iddialı sözlerle devam etti: "Problemleri biliyordum, 56 mahallede vatandaşın hangi hizmetleri beklediği anketleri yaptırdım. Sonuçların vatandaşlarla konuştuklarımla aynı olduğunu gördüm. Bu hizmetlerin çok kolay olduğunu bilen birisi olarak kollarımı sıvadım. İddia ediyorum Muratpaşa tarihinde görmediği projelerle karşı karşıya kalacak. Hepsi bilimsel proje olacak. Öyle uyduruk, kıytırık değil. Yerel seçimler proje yarışıdır. Ben son 10 dakika adayı değilim, ya da bir başka aday olmuş birinin hakkını yiyerek gelen değilim. Partim direkt beni işaret etti, biz de buna hazırlıklıydık. Ben olmasam da zaten partimiz hazırlıklıydı."
9 AY ÖNCE BAŞLADIK

Bulut'un anlattıklarından hakikaten son dakika adayı olmadığını anlıyorum ve çalışmalara uzun süre önce başladığını görüyorum. Bulut bu düşüncemi şu cümlelerle doğruluyor adeta: "Ne yapacağımızı planlamıştık. 8-9 ay önce başladık çalışmaya. Bunlar Türkiye'de 3-5 belediyenin yapabildiği çalışmalardır. Tüm arazileri belirledik. Boş arazilerin problemlerini tespit ettik, bazı yerlerde arazi sahipleriyle konuştuk, tapu kayıtlarını inceledik, hukukçularla konuştuk ve mülkiyet sorununu nasıl çözeceğimize dair mutabakata vardık arkadaşlarımla birlikte. Daha sonra buralara tek tek proje yerleştirdik. Google'dan proje indirip bir kapalı pazar, bir yüzme havuzu projesi, bir botanik park projesi çizerek insanların karşısına çıkmayacağız. İnsan odaklı, yapacağımız projeleri parsel numarasına kadar belirledik. Tabi ki birkaç projemiz daha var. Bunlar 3-5 ayda yapılacak projeler değil. Salı günü kamuoyuyla paylaşacağımız projelerin üstüne yenilerini de ekleyerek vatandaşlarımızla paylaşacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.