Kozmetik demek güzellik demektir
Görünüm, koku ve sağlık için kozmetik ürünler üretilmeye her zaman devam ediliyor. Cosmetica'nın da yer aldığı yelpazede 15 binin üzerindeki ürünler sürekli yenileniyor
COSMETICA TERCİHİ
İstanbul, Antalya, Manavgat, Isparta gibi birçok şehirlerde markalaşan Cosmetica, farklı pazarlama stratejisi ve birbirinden zengin ürün çeşitliliği ile pazarda en iyiler arasında yer alıyor. İndirimli ürün kampanyaları da hedef kitle tarafından talep buluyor.
AVANTAJLAR SUNUYOR
Cosmetica Kart avantajları, müşteri diyalogları, uzman makyaj ustalarının birikimleri, müşterilerin tercih edecekleri ürün konusunda bilinçli seçimleri, internetten yapılan alışveriş altyapısının güçlü olması, pazarı belirlemede büyük etken oluyor. Müşterilerin Cosmetica'yı tercih etmeleri, hedef kitledeki bilinçli müşterilerin çoğalması ve Cosmetica'nın pazardaki taktiksel hareket kabileyitine bağlanıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist