Salı 08.04.2014

Bunu da gördük

En son 2008-2009 sezonunda düşme hattında yer alan Antalyaspor tam 174 hafta sonra bir kez daha aynı tehlikeyi yakından hissediyor

EN SON 2008-2009 SEZONU
Antalyaspor, Jarabinsky ile 8 maçta 2 puan ile başlayan, Mehmet Özdilek ile devam eden 2008- 2009 sezonunda zor günler yaşayıp, lig boyunca bir çok kez düşme hattında yer almıştı. Kırmızı-beyazlılar son olarak 23'üncü haftada bulunduğu ateş çemberinden, 24'üncü haftada 1-0 kazanılan İstanbul Büyükşehir Belediyespor galibiyetiyle kurtularak ligde kalmıştı.
174 HAFTA SONRA POTADA
Antalyaspor 2008-2009 sezonunun 24'üncü haftasından itibaren, geçtiğimiz haftaya kadar hiç küme düşme hattında yer almamıştı. 2011-2012 sezonunda son hafta Sivasspor'un Samsunspor'u yenmesiyle ligde kalınmasına rağmen o sezon bile Antalyaspor bu potada yer almamıştı. Aradan geçen 174 hafta sonra Antalyaspor ilk kez ateşi bu kadar yakından hissediyor.
6 MAÇTA 3 GALİBİYET ŞART
Son olarak 14 Mart 2008'de düşme potasından kurtulan Antalyaspor, ligin ikinci yarıları dikkate alındığında, tam 6 yıl sonra, 31 Mart 2014'te yeniden düşme potasında yer aldı. Geçtiğimiz haftaya kadar ipleri elinde bulunduran Antalyaspor, bu hafta Erciyesspor'un kazanmasıyla bu şansını da kaybetti. Ligin kalan 6 maçında Antalyaspor'un en az 3 karşılaşmayı kazanması gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.