Pazar 04.05.2014

Hedef Avrupalı emekliler

BAKA Koordinatörlüğünde gerçekleşen '3. Yaş Turizmi Çalıştayı'nda, turizmin 12 aya yayılabilmesinde hedefin Avrupalı yaşlı ve emekliler olduğu ifade edildi

BAKA'nın desteğiyle alternatif turizmi geliştirmek, Avrupa'da sayısı gün geçtikçe artan yaşlı nüfusun uygun mevsimlerde Antalya'da konaklamasını sağlamak hedefleriyle '3'üncü Yaş Turizmi Çalıştayı' yapıldı. Önümüzdeki 10 yıl içerisinde medikal turizmin yerini ileri yaş turizminin alacağını söyleyen BAKA Antalya Yatırım Destek Ofisi Koordinatörü Alaattin Özyürek, üçüncü yaş turizminde, Antalya'nın bir marka olabileceğini, bu yaş grubundakilerin diğer yaş gruplarına göre daha fazla harcama yaptıklarını anlattı.
HEDEF KİTLE

Almanya'da uzun yıllar sağlık turizmi alanında çalışmalar sürdüren Orhan Ekinci, projeyle Avrupa'da yaşayan emeklilerin Türkiye'deki otel ortamlarında daimi konaklamasının ve turizmin 12 aya yayılmasının hedeflendiğini söyledi.
REKABET AVANTAJI
Almanya'da 12 milyon emeklinin bulunduğunu, uzayan ölüm yaşının ülke için bir çıkmaz oluşturduğuna dikkat çeken Ekinci, Almanya'da her sene yaklaşık 500 bin kişinin ülkeyi terk ettiğini ifade ederek Ekim 2014'de ilk bin çiftin Antalya'ya getirilmesinin planlandığını söyledi. BAKA Genel Sekreteri Tuncay Engin ise, ileri yaş grubunun ihtiyaçlarına cevap vererek rekabet avantajı sağlanabileceğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.