Giriş Tarihi: 17.05.2014

Tarihin en kötüsü

Antalyaspor, bu sezon kendi tarihinin bütün olumsuz rekorlarını kırdı. Mevcut takım kulüp tarihinin bugüne kadar en az puan toplayan ekibi oldu

48 yıllık tarihinin en pahalı takımı unvanıyla bu sezon Süper Lig'de mücadele veren ancak bitime 3 hafta kala küme düşmesi kesinleşen Antalyaspor, bu unvanına, 14 maç üst üste kazanamayarak yeni bir halka daha eklemişti. Antalyaspor bununla da kalmadı, kulüp tarihinin en kötü performansını da bu sezon sergilemek üzere. Kırmızı-beyazlılar, 2013-2014 sezonunun bitimine 1 hafta kala, 33 maçta 6 galibiyet, 13 beraberlik ve 31 puanla 17'inci sırada bulunuyor. Antalyaspor, Trabzonspor'u yenemezse bu unvanı resmi olarak belgelenecek.

KÜME DÜŞÜLEN SEZONLAR

Antalyaspor 1984-1985 sezonunda 11 galibiyet 6 beraberlikle 28 puan toplamış, ligi 17'inci sırada tamamlamıştı. Ancak o sezon 2 puanlık sistem uygulanıyordu. 3 puanlık sistemde bu galibiyet ve beraberliklerin karşılığı ise 39 puan ediyor. 1986-1987 sezonunda ise 19 takımlı ligi 18'inci sırada bitiren Antalyaspor yine 2 puanlık sistemde 24 puan, 3 puana çevrildiğinde 32 puana ulaşmış, lige veda etmişti. 2001-2002 sezonunda 37 puanla küme düşen Antalyaspor, 2006-2007 sezonunda ise 39 puanla 16'ınca sırada yer almış, aynı sezon sonunda küme düşmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.