Çarşamba 11.06.2014

DBU ( Deutsche Bundesstiftung Umwelt ) ne yapar?

Osnabruck'deki DBU Almanya'nın ve dünyanın en büyük çevreci vakıflarından birisi. Praktik çevre sorunlarını küçük büyük tüm şirketlerle birlikte çevreci ve sağlıklı ürünlerle ve işletmelerde kullanılan ekolojik yeniliklerle çözüyor. Vakıf, maket projeleriyle çevre tekniğine, araştırmasına, iletişimine ve doğa korumasına yılda 500 bin euro ayırıyor. Bu da çevrecilik için Avrupa'daki en yüksek rakam. DBU, etkinlik kayıtlarında 1 Mart 1991'de 8 bin 200 projeyi toplamda 1.4 milyon euroyu onayladı.
OKULLAR VE GAZETELER
Çevrecilikle Kurulan Köprüler ise Türkiye ile Almanya'dan okulların ve günlük gazetelerin katıldığı, uluslararası bir çevre ve medya projesi. Almanya ve Türkiye'den 10'ar okulun ortaklığı sonucunda iki ülke gençleri bir araya gelip 'Devamlılık ve Çevre, Kültürlerarası İlişkiler ve Medya' konularını işliyorlar. Projeye Antalya'dan Özel Antalya Koleji ile SABAH Akdeniz katılıyor.
ANTALYA KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ

Bu yılki projede Özel Antalya Koleji'nden Almanca Öğretmeni Kirsten Ettrich Örtel ve öğrenciler Duygu Çınar, Elifnur Kırık, Sezi Atmaca, Ekin Zorel, Öykü Zeynep Aslan, Sinem Özen, Ela Keleş, Sina Şahan, Serdar Anıl Depe, Arda Erdoğan, Elifnaz Aydın, Sude İpek Gözeten, Deniz Gündüz, Defne Oray, Dilara Alev Örtel, Devrim Özenç yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.