Hasta ve personel hizmetten memnun
SİSTEM İYİ ÇALIŞIYOR
Sağlık hizmetlerine vatandaşların daha kolay erişimini sağlamak ve hastanelerin daha etkin ve verimli şekilde hizmet sunabilmesi için Merkezi Hastane Randevu Sistemi'ni (MHRS) anlatan Ören, 2013 yılında açılan MHRS kapasite oranında yüzde 73'e, MHRS doluluk oranın da yüzde 20 olarak gerçekleştiğini ifade etti.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist