Pazar 29.06.2014

Raftingçinin umudu Antalyalılar

Rafting alanında tur düzenleyen acenteler, Antalyalıları bu aktiviteye çekmek için cazip kampanyalar düzenlemeye başladı

Geçen yıllara göre yüzde 20 düşüş yaşanan Köprülü Kanyon rafting parkuruna çalışan acenteler, Antalyalıları çekmek için kampanyalarla rekabete girişti. Kent merkezinden 100 km uzaklıktaki parkura kendi aracıyla gelene 25 TL, servis tercih edenlere 40 TL'lik paket hazırlayan acenteler, bu bedel karşılığında 14 km parkurda rafting heyecanı ve öğle yemeği veriyor.
TURİSTİN KAR MARJI DÜŞTÜ

Yüksek sezona girilmesine rağmen eski kar marjlarının kalmadığını belirten Antalya Rafting sahibi Mustafa Şahin, büyük bir acentenin bin turist getirip ancak 3 bin dolar ciro yapabildiğini söyledi. Tekrar müşterisinin aynı ekstra ürünü almak istemeyişi ve alım gücü düşük turist profilinin gelmesi nedeniyle eskisi gibi kar edilemediğini anlatan Şahin, "Otobüs ve rehber ücretini kurtaran mutlu oluyor. Herkes otellerin en pahalı olduğu ve kaliteli turistin geleceği Temmuz-Ağustos ayını bekliyor" dedi. Acentelerin turiste ekstra bir ürün satmakta zorlanması üzerine yerli turiste talebin de arttığını belirten Şahin, bu sezonun biraz daha yavaş geçtiğini söyledi. Şahin, tekrar müşterisini bölgeye çekebilmek için yeni aktiviteler yaratmak gerektiğini de vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.