Giriş Tarihi: 14.08.2014

Değeri dibe vurdu

Süper Lig'den düşen Antalyaspor'un kadro değeri de düştü. Geçen sezon 32 milyon euro olan kadro değeri bu sene sadece 15.5 milyon euro. Değeri artan tek futbolcu ise Emrah

Geçen sezon küme düşen Antalyaspor'un kadro değeri de düştü. Süper Lig'de kadrosunda birbirinden önemli yıldızları barındıran Antalyaspor'un piyasa değeri, geçen sezon boyunca ortalama 32 milyon euro idi. Akrep, gelecek sezon öncesi bu değeri yarı yarıya indirdi ve piyasa değeri 15.5 milyon euro'da kaldı.

EN PAHALISI ADEM ALKAŞİ

12 yeni oyuncuyu kadrosuna katan Antalyaspor, 17 futbolcusuyla da yollarını ayırdı. Ayrılan futbolcular arasından Rizespor'a giden Giray Kaçar, 4 milyon euro'luk değeriyle en dikkat çeken oyuncu olurken, başarılı oyuncuyu 3.5 milyon euro ile Isaac Promise, 2.8 milyon euro ile de Tita takip etti. Kırmızı-Beyazlıların transferleri arasında en değerli oyuncu olarak ise Boluspor'dan gelen Adem Alkaşi dikkat çekti. 30 yaşındaki oyuncunun piyasa değeri sadece 500 bin euro.

EMRAH'IN DEĞERİ ARTTI

Antalyaspor'un küme düşmesine rağmen takımda kalan oyuncuların da değeri düştü. Geçen sezon 2.5 milyon euro'luk değeriyle dikkat çeken Serkan Balcı'nın bugünkü piyasa değeri 1.5 milyon euro olarak belirlendi. Kırmızı-beyazlılarda değer kazanan tek isimse Emrah Başsan oldu. Genç futbolcunun değeri 2 milyon euro'dan 2,7 milyon euro'ya çıktı. 22 yaşındaki oyuncu, şu an 31 kişi olan Antalyaspor kadrosunun da en değerli ismi olarak dikkat çekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.