Çarşamba 03.12.2014

Alanya'nın imajına sosyal medya etkisi

Alanya Belediyesi ve Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi işbirliğiyle düzenlenen '11. Uluslararası Alanya Taş Heykel Sempozyumu' Alanya Turistik İşletmeciler Derneği'nin kokteyliyle tamamlanacak.
İNTERNETİN TANITIMA KATKISI
Turizmden pay alan dünya şehirlerinin sanata büyük önem verdiğini, sanatla turizmin etle tırnak gibi birbirine bağlı olduğunu, sanatın, bölgede gizli tanıtım yaptığını ve imaj güçlendirdiğini söyleyen ALTİD Başkanı Burhan Sili, "Sanat eserleri üretilerek bunların şehrin farklı noktalarında sergilenmesiyle misafirlerimizin, bu eserler önünde çektikleri fotoğraf ve videoları Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal paylaşım sitelerinde yayınlamaları tanıtıma büyük katkı sağlar" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.