Giriş Tarihi: 3.1.2015

Hakan ÇATAL: Jump to 2015 ho ho ho

Yılın en büyülü zamanı bence.
2014 hüzünlü bitiş seremonisini sergilerken 2015 ümit dolu başlangıç seremonisini sunuyor bütün insanlığa.
Umarım payımıza hep sağlık, sıhhat, afiyet, başarı düşer yeni yılda.
Geçmişin hesabını yapsın herkes kendi payınca.
Gelecek için daha iyinin hesabını yapsın herkes. 'Jump to 2015' yani '2015'e sıçramak' sloganı Euro Lig'in seçtiği ve birçok ünlü basketbolcunun benimsediği bir slogan.
Umarım bütün sporseverler 2014'ten 2015'e süper bir sıçrayış yaparlar.
Umarım bütün Türkiye ve özelliklede SABAH Akdeniz okurları 2015'e en süper sıçrayışlarını yaparlar.
Ana konumuz olan basketbolun yanı sıra tüm spor branşlarına 2015'te başarılar diliyorum. Antalya'da yapılacak organizasyonlara katılacak sporculara ve spor adamlarına da başarılar diliyorum.
Antalya'nın sporda hak ettiği yere gelmesini ve hak ettiği spor tesislerine kavuşmasını da diliyorum.
Buraya kadar yazdıklarımız biraz dilek temenni tadı verse de yeni yılın doğasında var bu.
St.Nicolas'ın (Noel Baba) Antalya Demre doğumlu olduğunu hatırlarsak dileklerimizin gerçeğe dönüşme şansı yüksek olabilir.
Şehri yönetenler 2015'te sportif tesis ve başarı olarak Antalya'nın yüzünü ağartırlar umarım. Sporun evrensel dili en çok da Antalya'ya yakışıyor. Böyle bir şehirde yaşadığımız için Allah'a ne kadar şükretsek azdır. Değerini bilelim lütfen.
Sağlıkla, sporla, basketbol ile kalın.
MUTLU YILLAR...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.