Salı 24.02.2015

Mutlu olmak için lüks ürün alıyorlar

AKDENİZ Üniversitesi Alanya İşletme Fakültesi Turizm İşletmeciliği Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ufuk Durna yaptıkları araştırmanın sonuçlarını açıklayarak, "Lüks ürün kullanım oranı en fazla olan Ruslarda mutlu olma ve kendini kanıtlama amacıyla, lüks ürün kullanım oranı en az olan İskandinavlarda mutlu olma ve sosyal statü kazanma amacıyla lüks kullanımı var" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.