Cuma 03.04.2015

Konut satışlarında liderlik Antalya'nın

TÜİK verilerine göre, Türkiye genelinde konut satışlarında 2015 Şubat ayında, Antalya, İstanbul, Ankara ve İzmir'den sonra en yüksek paya sahip iller arasında yer aldı

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2015 Yılı Şubat Ayı Konut Satış İstatistikleri verilerine göre, Türkiye genelinde konut satışları 2015 Şubat ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 15 oranında artarak 95 bin 021 oldu. TÜİK verilerine göre konut satışlarında, İstanbul 17 bin 690 konut satışı ile en yüksek paya (yüzde 18,6) sahip oldu. Satış sayılarına göre İstanbul'u, 11 bin 063 konut satışı (yüzde 11,6) ile Ankara, 5 bin 850 konut satışı (yüzde 6,2) ile İzmir izledi. Antalya'da ise 2014 Şubat ayında 4 bin 503 konut satılırken, 2015 Şubat ayında yüzde 15,1 oranında artarak 5 bin 182 konut satıldı. Konut satışlarında 2015 Şubat ayında, Antalya 5 bin 182 satışı ile İstanbul, Ankara ve İzmir'den sonra en yüksek paya sahip iller arasında yer aldı.
ISPARTA VE BURDUR'DA DURUM

Verilere göre Isparta'da 2014 Şubat ayında 256 konut satılırken 2015 Şubat ayında yüzde 55,9 oranında artarak 399 konut satılırken, Burdur'da 2014 Şubat ayında 124 konut satışı, 2015 Şubat ayında yüzde 15,3 oranında artarak 143 konuta yükseldi.
YABANCILARA SATIŞTA İKİNCİ

TÜİK verilerine göre, yabancılara yapılan konut satışlarında Şubat 2015'te ilk sırayı 466 konut ile İstanbul aldı. İstanbul'u 356 konut satışı ile Antalya izledi. Bu iki ili Bursa, Yalova, Muğla ve Aydın illerindeki satışlar takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.