Perşembe 28.05.2015

Murat ÖZGEN: Şampiyonluk mu şampiyonluklar mı

Bugün Antalya'nın iki takımının Süper Lig öncesi yarı final maçları var. Gönül ikisinin birden çıkmasını isterdi ama olmadı.
Sezon başından beri iddia ettiğim iki şey var. Birincisi; Alanyaspor ligi her nerede bitirirse bitirsin sezonun takımıdır. Hatta Süper Lig'e yükselen Kayseri ve Osmanlı'nın bile önünde.
İkincisi; Antalyaspor kadro yapısı ve oyun tarzı itibariyle lig değil play-off takımıdır.
Alanyaspor kendinden emin, disiplinli, mücadeleci futboluyla, Antalyaspor da rakibinin 'bunalımda' olması nedeniyle bugünkü maçlarda bana göre favoridir.
Ancak; Bugünkü, 1 Haziran'daki ve umarım iki Antalya takımının final oynayacağı 5 Haziran'daki maçlar günlük başarılardır.
Gerçek başarı öyküsü, önceki gün atılan temelin ilk harcında yatar.
Yıllarca beklediğimiz Antalyaspor Tesislerinin temel atma törenine TSYD seçimleri nedeniyle İstanbul'da bulunduğumuz için katılamadık ama aklımız hep buradaydı.
Şampiyonluk tarihi 5 Haziran olabilir ama 26 Mayıs 'şampiyonlukların' tarihidir.
Üç, beş, on şampiyonluğa bedeldir.
Bu nedenle, sevgili Antalyasporlulara önerim şudur; Taraftar bugün tribünleri doldurmak, takımının rövanş maçına avantajlı gitmesini sağlamak için omuz vermekle yükümlüdür.
Evet play-off önemlidir, sportif başarıdır, kazanılmalıdır.
Ancak önceki gün atılan temel hepsinden önemlidir. Bu nedenle kazanırsak sevinelim ama kaybedersek üzülmeyelim.
Bugün şampiyonluk kaçabilir ama şampiyonluklar yakındır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.