Salı 28.07.2015

SDÜ'de bölümler doldu

SDÜ'de bu yıl doluluk oranı şu anda yüzde 94 oranına ulaştı. Su ürünleri, Fizik, Kimya ve Biyoloji bölümlerine olan az ilgi nedeniyle öğrenci alınmadı

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) 2015-2016 Akademik Yıl için YÖK tarafından verilen kontenjanların neredeyse tamamını doldurdu. SDÜ, Kurumsal İletişim Merkezi'nden verilen bilgiye göre Lisans Yerleştirme Sınavı-2015 sonuçlarında SDÜ'ye ayrılan 19 bin 580 kontenjanın 18 bin 426'sı tercih edilerek yüzde 94 doluluk oranına ulaşıldı. Geçtiğimiz yıl 16 bin 864 öğrencilik ön lisans ve lisans programlarına 16 bin 324 öğrenci yerleştirilmiş, bu yerleştirmeye göre, SDÜ'de doluluk yüzde 96.8 olarak gerçekleşmişti.

EN YÜKSEK PUAN TIP'TA

SDÜ'de bu yıl da en fazla puanla yerleştirme Tıp Fakültesi'ne yapıldı. Tıp Fakültesi'nin taban puanı 452,30156 tavan puanı ise 489,29981 olarak gerçekleşti. En düşük puanla yerleşme ise Ziraat Fakültesi'nin Tarım Makineleri ve Teknolojileri Mühendisliği Bölümünde yapıldı. Taban 198,12027 tavan 249,19125 olarak gerçekleşti. Süleyman Demirel Üniversitesi'ni tercih eden adaylar, 3-7 Ağustos 2015 tarihlerinde kayıtlarını yaptırabilecek.
ÖĞRENCİSİZ BÖLÜMLER
Her yıl tercihlerde Su Ürünleri Fakültesi'nin tercih edilmemesi haberleriyle gündeme gelen SDÜ'de bu yıl YÖK kararı gereği 11 den az öğrencinin tercih ettiği bölümlere öğrenci alınmadı. Böylece SDÜ'de bu yıl Su Ürünleri Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi'nde temel bilimler olan Fizik, Kimya, Biyoloji bölümleri de öğrenci almadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.