Elektrikte kesintisiz iletişim
AKDENİZ EDAŞ, kesintisiz iletişime de büyük önem veriyor. Antalya'nın en güçlü altyapısıyla bir çağrı merkezi kuruldu
YÜZDE 95'İNE YANIT VERİLİYOR
Alanında uzman 49 personel ile 7/24 hizmet veren AKDENİZ EDAŞ çağrı merkezini, müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetim sistemi prensipleri doğrultusunda sürekli olarak yenilediklerini belirten AKDENİZ EDAŞ Genel Koordinatörü Erkan Küçük, gelen çağrıların yüzde 95 oranında cevaplandığını belirtti. Son altı ayda 186 ve 0850 226 07 07 nolu hatlara 627 bin 170 çağrının geldiğini belirten Küçük, bunların 589 bin 525 adedine cevap verildiğini söyledi. Küçük, "Çağrı merkezinde çalışan personelimize sürekli olarak eğitimler veriyoruz. Bu sayede müşteriyle konuşma süresini 150 saniyeden 92 saniyeye düşürdük. Hedefimiz bunu 85 saniyeye düşürmek ve yüzde 100 karşılama oranını yakalamak" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Antalya Open’da şampiyon belli oldu
- 2 İlk yarının karnesi
- 3 Maçta gözler Amılton’da olacak
- 4 HEDEF 3’TE 3 YAPMAK
- 5 Avrupa’da yaşam tecrübesi fırsatı
- 6 Sulama birlikleri güç birliği yaptı
- 7 Batık gemi parça parça çıkartılıyor
- 8 Taşıt kiralamada ceza yeniliği
- 9 Çiftçi gözünü göğe çevirdi
- 10 Hedef 7.5 milyon turist