Giriş Tarihi: 12.10.2015

Elektrikte kesintisiz iletişim

AKDENİZ EDAŞ, kesintisiz iletişime de büyük önem veriyor. Antalya'nın en güçlü altyapısıyla bir çağrı merkezi kuruldu

Akdeniz Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (AKDENİZ EDAŞ), kesintisiz enerji kadar kesintisiz iletişime de önem verdiğini açıkladı. Bu kapsamda 2015'te müşteri memnuniyeti için tüm iletişim kanallarını açan AKDENİZ EDAŞ, Antalya'nın en güçlü altyapısına sahip çağrı merkezini kurdu.
YÜZDE 95'İNE YANIT VERİLİYOR
Alanında uzman 49 personel ile 7/24 hizmet veren AKDENİZ EDAŞ çağrı merkezini, müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetim sistemi prensipleri doğrultusunda sürekli olarak yenilediklerini belirten AKDENİZ EDAŞ Genel Koordinatörü Erkan Küçük, gelen çağrıların yüzde 95 oranında cevaplandığını belirtti. Son altı ayda 186 ve 0850 226 07 07 nolu hatlara 627 bin 170 çağrının geldiğini belirten Küçük, bunların 589 bin 525 adedine cevap verildiğini söyledi. Küçük, "Çağrı merkezinde çalışan personelimize sürekli olarak eğitimler veriyoruz. Bu sayede müşteriyle konuşma süresini 150 saniyeden 92 saniyeye düşürdük. Hedefimiz bunu 85 saniyeye düşürmek ve yüzde 100 karşılama oranını yakalamak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.