Giriş Tarihi: 10.12.2015

Faciada üretim hatası iddiası

Buhar kazanının patlaması ile 5 kişinin hayatını kaybettiği Antalya OSB'deki çamaşır yıkama fabrikasının avukatı kullanım hatası iddiasını bilirkişi raporlarıyla yalanladı

Antalya Organize Sanayi Bölgesi'nde (AOSB) 29 Kasım 2014 tarihinde Beyazz isimli çamaşır yıkama fabrikasında buhar kazanın patlaması sonucu Nurten Uyar (46), Mediha Ünsal (39), Ali Cin (27), Döndü Atik (37) ve Yaşar Kapar'ın (42) hayatını kaybetmesiyle ilgili dava karşılıklı iddialarla sürüyor. Şirket avukatı İsmail Gürocak yaptığı yazılı açıklamada patlamanın kullanım hatasından değil, üretim hatasından kaynaklandığını söyledi. Gürocak, konuyla ilgi ellerinde somut bilirkişi raporları olduğuna vurgu yaptı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından olayın hemen ardından görevlendirilen iş müfettişlerinin hazırladığı raporda açık şekilde kazanın infilak nedeninin belirtildiğini belirten Avukat Gürocak, raporun mahkemeye de sunulduğunu açıkladı. Gürocak, bir üniversite tarafından hazırlanan ikinci bilirkişi raporunun da aynı doğrultuda olduğunu sözlerine ekledi. Gürocak, bilirkişi raporlarında yazılanları paylaşarak kazan imalatında inşaat demiri kullandığının ve bazı parçaların patlama ile bazı parçaların ise patlamadan önce koptuğunun değerlendirildiğini böylece bilirkişinin kazanın üretim hatasından patladığı kanaatinde olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.