Cumartesi 13.02.2016

Seyhan GEDİK: Her ay olsa?

Sevgililer Günü dediğimiz 14 Şubat, yılda tek bir gün değil de ayda bir olsaydı, Çok zor ya da çok sıkıcı olur da anlamını mı kaybederdi acaba?
İlişkiler için renk mi olurdu yoksa kabus mu?
Şöyle bir kafa yorsak ya...
Sevgililer Günü'nün ticari bir alışveriş günü haline getirildiğini bir an için unutalım. İnsanların gönüllerinde sakladıkları, gözlerini kapadıklarında göz kapaklarının içinde gördükleri; sevdicekleri için sürprizler, atraksiyonlar, şirinlikler planladıkları; günler öncesinden kurdukları bir heyecan günü olduğunu düşünelim.
Amaç, sevdiğimiz kişiyi heyecanlandırmak, gülümsetmek, alabildiğine mutlu etmek olsun. Öyle ki günlük sıkıntılardan, zamlardan, kavga edilen patrondan, finalden kötü not veren hocadan, ofiste iş kitleyip duran şeften, hiç tutmayan sayısaldan, hiç durmadan söylenen aile büyüklerinden ya da dedikoducu alt komşu Sabahat Teyze'den bir an hem de uzunca bir an boyunca kurtaracak kadar gülümsetecek bir şirinlik adına...
Yılda bir yerine yılda on ikiye çıkarsak Sevgililer Günü'nü de baksak bakalım sonuçları ne oluyor? Unutmayın ama ticari bir Sevgililer Günü değil bu. İlla pahalı hediyeler, lüks bir yerlerde açılan şaraplar filan değil; en saf haliyle belki de hiçbir ekstra harcama yapılmayan bir gün kurgulamak...
O yüzden "Ben bir tanesiyle zor baş ediyorum oniki tane ile ne işim olur?" demeyin.
Burada amaç tamamen farklı.
Eğer Sevgililer Günü hazırlığının ve özeninin sevgilimizde yapacağı etkiden eminsek neden bunu tek bir güne sıkıştıralım ki. Üstelik de herkesin malumu, 14 Şubat'ta ne kadar vıcık vıcık oluyor bu tip organizasyonlar. Sokağın başındaki her zamanki çiçekçi teyzenin çiçek fiyatlarını katlamasından ve her zamanki pazarlık imkanının ortadan kalkmasından tutun da, hep gittiğini restoranda yer bulamamaya kadar.
Biz yine de bu günü sadece sevdiklerimiz için kutlayalım Aşkla kalın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.